Vrácení zboží ve 14 dnech
V případě, že se rozhodnete vrátit dodané zboží v zákonné lhůtě, je nutné vyplnit formulář:
V e-shopu www.nabytek-pegas.cz máte samozřejmě právo na vrácení zboží v rámci zákonných podmínek.
Zde jsme pro vás připravili přehledný postup, jak na to, aby vše proběhlo co nejjednodušeji. Dále tady kontakt pro rady jak postupovat.
Vrácení zboží z e-shopu
Jak vrátit zboží z e-shopu?
- vyplňte a podepište „Formulář k vrácení zboží“
- zabalte zboží do originálního obalu (v případě zboží, které vracíte přes dopravce, zabalte i do přepravního obalu – viz smluvní podmínky vámi vybraného dopravce)
- zboží poté odešlete na: E-shop Nábytek Pegas s.r.o., Ostrava - Hrabová, U řeky 829, 720 00, nebo dovezte na tuto adresu v zákonné lhůtě.
Za jakých podmínek lze vrátit zboží a získat pořizovací cenu:
- zboží nesmí být montováno (musí být nepoužito).
- zboží musí být v původním obalu, aby nevznikaly náklady s uvedením do stavu k dalšímu prodeji.
- musí být písemně odstoupení od objednávky ( ve 14 dnech od převzetí zboží s tím, že zboží musí dorazit k nám do 14 dnů) s termínem doručení pro vychystání převzetí.
- odstoupení od smlouvy musí obsahovat: iniciály zákazníka, adresu, tel. kontakt, doklad o pořízení, číslo účtu a být zasláno na adresu: U Řeky 829, 720 00, Ostrava, Česká Republika či mail:pegas@nabytek-pegas.cz
- peníze budou po kontrole zboží vráceny na uvedený běžný účet v odstoupení od smlouvy do 10 prac. dnů.
- upozorňujeme na pečlivé zabalení zasílaného zboží, protože poškození zboží přepravcem klienta jde na vrub zákazníka (to je také důvod , kdy si ve většině případů vozíme přes vyšší náklady zboží vlastními vozy a řidiči).
- adresa na převzetí je :U Řeky 829, 720 00, Ostrava, Česká Republika v časech Po-Pá od 8:00-15:30
Vrácení kupní ceny nemůže proběhnout pokud nebudou splněny uvedené parametry
Pokud zboží bylo montováno či není v původním obalu, bude dle stavu námi převzatého zboží požadována úhrada na uvedení do původního stavu ,aby mohlo být určeno na následný prodej ve 100% stavu). Tato částka bude klientovi vyčíslena po posouzení skutečného stavu a cena zboží bude ponížena o tuto částku v rámci vrátky z ceny zboží na bankovní účet uvedený v odstoupení od smlouvy.
- zboží nelze zasílat na dobírku ( v tomto případě nebude převzato, protože nelze zajistit pečlivé převzetí a posouzení skutečného stavu zboží).
Zboží nelze vracet ve 14 dnech v případě:
- po uplynutí časového intervalu viz výše.
- nelze v případě výroby zboží dle specifického výběru přímo na klienta, kdy bylo takto zadáno do výroby, či bylo upravováno dle zadání klienta (úprava rozměrů, zadáním do výroby v barevném provedení dle výběru klienta, či jiných specifických uprav).
- které bylo upraveno podle specifických požadavků, nebo přizpůsobeno konkrétní osobě či místu. Jedná se o případy, kdy objednané zboží je jedinečné.
- v případě, kdy obal plní hygienickou funkci či může dojít ke kontaminaci zboží použitím s intimními partiemi (typicky matrace, lůžkoviny, prostěradla atd.),nebo je pro danou značku specifický svým zpracováním. V takové situaci již není možné zboží prodat jako nové, a nepoužité. Pro vhodnější porozumění logiky, je nejlépe si představit, že sám klient by ho v tomto stavu nechtěl, či takovýto stav neakceptoval. Takovéto zboží je neprodejné, či pouze za cenu výrazného snížení hodnoty zboží, které nesmí jít k tíži prodejci.
- rozdíly v rozměrech pokud jsou v 5% jsou považovány jako tolerance výroby.
V případě dotazů či přání pište pegas@nabytek-pegas.cz či volejte 724888180